תפריט צור קשר טלפון

רשת נגד ציפורים

רשתות נגד ציפורים הן דבר מקובל בחקלאות. בעוד החקלאי מחכה לפרות אשר יבשילו ויהיו מוכנים לקטיף, לפעמים יש גם ציפורים שלא יכולות לחכות ומגיעות לנקר את הפרות. הרשתות מאפשרות להרחיק את הציפורים ולהגן על הפרות והתוצרת החקלאית ובהחלט יש בהן שימוש נרחב בחקלאות, אך האם אתם צריכים רשתות להרחקת ציפורים גם בביתכם הפרטי?

הציפורים הן בעל חיים נחמד וטוב שהן נמצאות בסביבה. הציוץ שלהן הוא כמו ניגון נעים והן אוכלות חרקים מטרידים, ובסופו של דבר חלק מהיופי של הטבע. אבל לפעמים אנחנו צריכים לשרטט לציפורים את הגבולות. חס וחלילה, איננו רוצים לפגוע בציפורים בציפורים אבל לפעמים נרצה להרחיק אותן ממקומות מסוימים ואז אנו נזקקים לרשת נגד ציפורים.

דרורים, סנוניות וציפורים מזדמנות אחרות לפעמים מפריעים לנו - אם למשל חשבתם לייבש פרות בשמש או  לזרוע קטניות בגינת הירק שלכם, תוכלו לגלות שבתוך דקות הציפורים יגיעו ויתחלו לנקר את הפרות או ללקט את הזרעים. או אולי הוצאתם את מצעי המיטה להתאוורר בשמש במרפסת, אך הציפורים מטנפות לכם את המצעים או שמשפחת סנונית החליטה לקנן לכם במרפסת. במקרים שכאלו אין צורך בשום פעולת הדברה או שום פגיעה בציפורים הנחמדות, פרישה נכונה של רשתות מתאימות והציפורים יתעופפו למקום אחר.

שימוש ברשת נגד ציפורים הוא פתרון פשוט וקל מרחיק את הציפורים מהמקומות שבהן הן אינן רצויות, אך מצד שני לא ממש מפריע לציפור אשר מתעופפת למקום אחר.

יונים וציפורים

אנשים רבים מתקינים רשתות נגד יונים. היונים נחשבות למטרד גדול ויש סיבות רבות מדוע תרצו להתקין רשת נגד יונים, אך חשוב להדגיש כי רשת להרחקת יונים ורשת נגד ציפורים הם לא אותו הדבר. אמנם היונה היא ציפור, אך היונה היא ציפור די גדולה וישנם מיני ציפורים קטנטנות שעוברות; הרשת נגד יונים אינה מהווה מכשול והם יכולים בקלות לעבור דרך החורים - אלו יכולים להיות דרורים, סנוניות, דררות, פשושים ועוד מינים רבים. רשת להרחקת יונים מגיעה עם חורים קטנים יותר אשר אינם מאפשרים לציפורים אלו לחדור.

למרות שהרחקת יונים והרחקת בעלי כנף אחרים הם לא בדיוק אותו הדבר ואינם משתמשים באותם אמצעים, בכל זאת מרחיקי יונים הם האנשים המתאימים ביותר לביצוע עבודה זו. מאפייני ההתקנה דומים, בכל זאת מדובר בבעלי כנף. למרחיקי יונים יש את הידע והציוד הדרוש לצורך ביצוע כל אותן עבודות בגובה והתקנה של הרשתות במקומות הנכונים.

למעלה
ווצאפ