תפריט צור קשר טלפון

הרחקת יונים מהמרפסת

מרפסת הדירה היא דבר מאוד נחמד ושימושי. המרפסת הביתית שלנו תורמת לתחושה בבית ולזרימת האוויר. המרפסת היא מקום בו אנו יכולים לבלות בשעות הפנאי, למשל כאשר אנו רוצים להתרווח ולקרוא את עיתוני סוף השבוע או לארח חברים לכוס בירה בלילות הקיץ. המרפסת יכולה להיות מקום בו אנו יכולים לפתח תחביבים כמו גננות אורבניות ואפילו שימושים פרקטיים כמו תליית כביסה. אבל לא רק אנחנו אוהבים את המרפסת, גם היונים אוהבות את המרפסת. היונים יכולות לבלות אצלכם במרפסת בלי לבקש רשות ובלי לכבד את המקום. וכאשר זה קורה אתם זקוקים להרחקת יונים מהמרפסת.

מה הבעיה עם היונים במרפסת?

אין בעיה עם יונים במרפסת, יש אלף בעיות עם יונים וכל אחת מהן היא סיבה בפני עצמה לבצע הרחקת יונים מהמרפסת. להלן רשימת הבעיות:

  1. רעש - היונה אולי נראית לכם כמו חייה שקטה, אך כאשר היא מתגוררת אצלכם במרפסת אתם עשויים לגלות שהמיית היונים היא דבר די מציק ושהיונה רועשת יותר ממה שחושבים.
  2. לכלוך וצחנה - במקום שבו יש יונים יש לכלוך וצחנה, בעיקר כתוצאה מלשלשות היונים, אך יש גם נוצות. עבור רבים זוהי הסיבה העיקרית מדוע הם מזמינים הרחקת יונים מהמרפסת. ודרך אגב לשלשות היונים הן חומציות, גורמות נזק לצבע ומאיצות תהליכי קורוזיה.
  3. אלרגיות - היונים יכולות לגרום לתופעות אלרגיות חריפות אצל חלק מהאנשים.
  4. טפילים - היונים הן נשאיות של טפילים שונים, כמו למשל כיני יונים אך גם אחרים. טפילים אלו יכולים בקלות לעבור לבני האדם ולחיות המחמד.
  5. מחלות - היונים הן נשאיות של מחלות שונות אשר עוברות לבני האדם, חלקן באופן ישיר וחלקן באמצעות הטפילים. חלקן של המחלות עשויות להיות קטלניות! רשימת המחלות המועברות על ידי יונים היא ארוכה ומפחידה ומי שלא מאמין מוזמן לבדוק זאת באתר האינטרנט של משרד הבריאות. מקומן של היונים הוא בטבע ולא במרפסת ולכן יש צורך לבצע הרחקת יונים מהמרפסת.

המומחה להרחקת יונים

אם יש לכם  בעיה של יונים במרפסת פנו מייד לשירות של הרחקת יונים. זה מתחיל מביקור של יונים בודדות ובמהרה אתם עשויים לגלות שיונים מקננות לכם במרפסת. ישנן שיטות שונות להרחקת יונים מהמרפסת, שיטות אשר פותרות את הבעיה לצמיתות ואינן פוגעות ביונים. המומחה להרחקת יונים יעניק לכם פתרון בהתאמה אישית ויתכן שימוש ברשתות, דוקרנים ואף לכידת יונים במידת הצורך. שמרו על ניקיון המרפסת ובריאות המשפחה עם המומחה להרחקת יונים.

למעלה
ווצאפ