תפריט צור קשר טלפון

הרחקת יונים ברמת השרון

רמת השרון היא אחד הישובים הירוקים ביותר בישראל. למרות שהפרדסים והשדות של ארץ ישראל הישנה והטובה מתחלפים במגדלי בטון, רמת השרון עדיין שומרת על האופי הירוק והנעים. אך הקרבה של האדם לטבע לפעמים מביאה לחציית הגבולות, והיונים מחליטות לעזוב את האזורים הירוקים ולהגיע אל האזור העירוני. וכאשר היונים מגיעות לסביבת בני האדם עלולות להתעורר בעיות.

זוהי אמנם לא אשמתן של היונים, אך היונים הן נשאיות של מחלות שונות אשר יכולות בקלות לעבור לבני האדם. מלבד המחלות, כאשר היונים מתגודדות על הגגות, המזגנים, אדני החלונות, הכל מלווה בחריוני יונים (לשלשות יונים) המלכלכים ומכתימים את הקירות וריח לא נעים. ואם זה לא מספיק, היונים הן גם נשאיות של טפילים שונים, אשר מהווים מטרד בפני עצמו ובמקרים רבים הם החוליה אשר מעבירה את מחלות היונים אל בני האדם (אך זוהי לא הדרך היחידה). אין שום ספק שהיונים הן מפגע תברואתי ובריאותי קשה ביותר ולא תרצו אותם בסביבתכם.

אז מה עושים כאשר מגיעות היונים?

אם יש אנשים אשר יושבים בספסל הקרוב לביתכם ומאכילים את היונים, כנראה שלא תוכלו לעשות דבר. אבל בין האכלה להאכלה היונים יושבות אצלכם במרפסת או על הגג ומטנפות את הכל. אם יש לכם בעיה של יונים כדאי שתפנו לשירות של הרחקת יונים ברמת השרון. הפתרון הוא די פשוט, אך בכל זאת דורש אנשי מקצוע.

הרחקת יונים ברמת השרון נעשית באמצעות אמצעים פשוטים להרחקת יונים - מכשולים שונים אשר עומדים בדרכן של היונים. אלו יכולות להיות רשתות נגד יונים אשר יכולות למנוע את כניסתן של היונים למרפסות, מחסנים, מסתורי כביסה, חדרי מדרגות ועוד. אך חלק מהבעיה היא ההתגודדות של היונים על קצה הגג, אדן החלון, המזגן וכו‘. לכן במקומות אלו מתקינים דוקרנים אשר אינם מאפשרים ליונה למצוא מקום לנחיתה. וכאשר היונה לא מוצאת מקום לרבוץ בו, היא נאלצת לעזוב את הבניין שלכם ולחפש מקום אחר. וכך היא תחזור למקומה הטבעי, על אחד העצים או בחזרה אל מרחבי הטבע הפתוחים.

התקנת רשתות נגד יונים בבניין ברמת השרון

למעלה
ווצאפ