תפריט צור קשר טלפון

הרחקת יונים בראשון לציון

הרחקת יונים בראשון לציון במחירים הכי טובים שיש

יונים אוהבות לקנן ולגדל את גוזליהן בקרבה לבתיהם של אנשים.הן עושות זאת בעיקר בחללים שונים שנוצרו עקב בניית בתים. חללים כמו מסתרי כביסה, מתחת לרעפים, נישות שונות שנמצאות על הגגות של הבתים ועוד מקומות. הקרבה לבית של האדם מאפשרת להם ביטחון יחסי, ושפע של מזון. בראשון לציון יש להקות רבות של יונים אשר מקננות במקומות שונים ומהוות מטרד לדיירי הבתים. תפוצה גדולה מאוד של יונים נרשמת בקרבה למפעלי מזון שעוסקים בייצור דגנים שונים. לאנשים רבים בעיר ראשון לציון וסביבתה יש צורך ממשי לסלק את היונים מאזור מחיתם. במקרים אלו הם צריכים לפנות למרחיקי יונים שמומחים בנושא של הרחקת יונים בראשון לציון וסביבתה. למומחים אלו יש ידע ויכולת לבצע את העבודה.

מטרד של יונים

יונים מהוות מטרד סביבתי. יונים מרעישות. הן מלכלכות בלשלשת את כל אזורי הקינון. במקרים רבים הלשלשת של היונים גורמת נזק בלתי הפיך למקומות שבהם היא משוחררת. באזורי קינון של יונים מצטברים חרקים שונים שגורמים למחלות וגרודים . ריח של אזור קינון של יונים הוא ריח כבד ולא נעים. כל המפגעים הללו קיימים, ואנשים לא יכולים לסבול אותם. הדבר חמור במיוחד בימי הקיץ החמים והלוהטים. מרחיקי יונים מקצועיים יודעים לגרום להרחקת היונים לצמיתות. מה שצריך לעשות הוא למנוע גישה של היונים למקומות הקינון שלהם. לגרום לכך שלא יהיה להם אפשרות לקנן שם. בצורה כזאת היונים תאלצנה למצוא לעצמן מקומות קינון בטוחים אחרים שבהם תוכלנה לגדל את גוזליהן. 

צרו קשר

תכנון וביצוע של הרחקת יונים בראשון לציון

הרחקת יונים בראשון לציון צריכה להתבצע בנחישות. אם התופעה היא מקומית בלבד ולא גדולה הרי שמרחיקי יונים ייתנו פתרונות מקומיים. הם יתקינו דוקרנים שימנעו מהיונים לעמוד בנקודות מסוימות על הגגות . הם יפרסו רשתות, שימנעו גישה מהיונים. הם ישתמשו באלמנטים שונים לצורך העבודה. אם התופעה של ריכוז יונים באזור מסוים בראשון לציון היא תופעה נרחבת, הרי שיש צורך לבצע הרחקת יונים בראשון לציון בצורה מערכתית. יהיה צורך להתקין בו זמנית רשתות, דוקרנים, קפיצים שונים במקומות שונים באזור על מנת לגרום להרחקתן מכל האזור. מרחיקי יונים עושים את עבודתם במקרים רבים במקומות גבוהים. הם נעזרים בציוד לעבודה בגבהים. ציוד כמו סולמות גבוהים, מתקני הרמה, סנפלינג ועוד.

הרחקת יונים וציפורים מבניינים גבוהים בראשון לציון

יונים נוטות לעתים לקנן או לגדל את הגוזלים שלהן בסמוך לבתים של אנשים. בדרך כלל היונים עושות זאת באזורים שהתהוו לאחר בניית בתים. מדובר בחללי מסתור כמו במסתרי הכביסה, בגגות רעפים ועוד פינות אחרות שנמצאות על גגות בניינים גבוהים במיוחד. ההימצאות בסמוך לביתו של אדם, מספקת ליונים ביטחון באופן יחסי ולא מעט מזון כמובן. בעיר ראשון לציון ניתן למצוא להקות גדולות של יונים שאוהבות לקנן בכל מיני אזורים ומהוות מטרד סביבתי ממשי עבור הדיירים בבתים.

מדוע וכיצד לדאוג להרחקת היונים?

כמו כן ניתן לראות תפוצה גדולה של יונים בסמוך למפעלי מזון שמתמחים בייצור של דגנים. תושבי העיר ראשון לציון וסביבתה חשים צורך הכרחי למגר את תופעת היונים ממקום מגוריהם. במצבים אלו עולה הצורך לשכור שירותי הרחקת יונים על ידי בעלי מקצוע מוסמכים המתמחים בנושא. מומחים אלו מחזיקים בידע רב ואמצעים לביצוע ההרחקה של היונים לטווח ארוך. ישנן סיבות רבות בגינן להקות יונים נחשבות למטרד ממשי. ראשית הן מייצרות לא מעט רעש ולכלוך שניכר בדרך כלל בלשלשת יונים שמציפה את אזורי הקינון השונים.

https://youtu.be/cmqzpgs6HKE

https://youtu.be/KnUS4Ditje0

מטרדים ממשיים ומיגורם

הלשלשת של היונים לא אחת מביאה לנזקים בלתי הפיכים באותם המקומות בהן היא משתחררת. במקומות הקינון של היונים עשויים להצטבר לא מעט חרקים שעם הזמן יכולים לגרום לאלרגיות גירודים ומחלות שונות. באזורי הקינון של היונים ניתן גם להבחין בריח נוראי וכבד. אין ספק שמפגעים אלו פוגעים באופן משמעותי באיכות החיים ואין שום סיבה הגיונית שאנשים ימשיכו לגור באזור עם מטרדים מעין אלו. בעונת הקיץ החמה כל התנאים הללו מחמירים ביתר שאת. מומחים בהרחקת יונים ידאגו למיגור מוחלט של היונים מאזור המחייה.

מרחיקי יונים מקצועיים ימנעו את גישתן של היונים אל אותם אזורי קינון ויגרמו להן לא לחזור לשם בגין היעדר האפשרות לקנן. כך יידרשו היונים למצוא לעמן אזורי קינון אחרים שאינם נמצאים בסמיכות לאזור המגורים. הרחקת יונים בראשון לציון חייבת להיעשות על ידי מומחים ובאופן נחוש לגמרי.

למעלה
ווצאפ