תפריט צור קשר טלפון

הרחקת יונים בכפר סבא

צרו קשר

כפר סבא היא עיר שממוקמת בשרון. היא נמצאת באזור אורבאני צפוף. אבל ממזרח לה יש שטחים חקלאיים נרחבים מאוד. השילוב הזה של אזור אורבאני עם מרחבים פתוחים גורם לכך שבשכונות השונות של העיר יש להקות יונים רבות. היונים אוהבות לחיות קרוב לבני אדם. הן מוצאות מסתור במקומות קינון גבוהים שאליהם לא מגיעים אנשים בדרך כלל. על גגות רעפים, במסתרי כביסה. בחללים שונים על הגגות ועוד. יונים רבות חיות בלהקות. הצטברות של יונים בלהקות גדולות הוא מטרד לא קטן. יונים גורמות לרעש. ללכלוך בשל הלשלשת שלהם. הן יוצרות מוקדי ריחות לא נעימים. יונים מעבירות גם מחלות. בקיץ הריחות בלתי נסבלים, ודיירי הבית נתקפים לעיתים בתופעות של גירויים וגרודים בעור.

שיטות הרחקת יונים בכפר סבא

מטרדים רבים אלו דוחפים אנשים לחיפוש אחר פתרונות שונים של הרחקת יונים בכפר סבא. לא תמיד יכול בעל בית לפתור בעיה של הרחקת יונים בכפר סבא בצורה עצמאית. אם מדובר בזוג יונים שנמצא במקום שיש אליו גישה אז אפשר לקנות דוקרנים שנמכרים בחנות שמוכרת ציוד של הרחקת יונים בכפר סבא ולהניח אותם. במידה ומדובר בתופעה גדולה יותר, או במקומות שאין להם גישה, יש צורך לפנות למרחיק יונים מקצועי. מרחיק יונים בעל שם ובעל מוניטין. יש לו את כל הציוד הדרוש לצורך ביצוע העבודה. הרחקת יונים כרוכה בעבודה בגבהים. כמו שימוש בשיטות סנפלינג. עבודה בסנפלינג מחייבת רישיונות מתאימים. צריך להשתמש בחבלים מיוחדים, בעוגנים וטבעות אבטחה ובעוד מכשור מיוחד.

עבודה בגבהים לצורך הברחת ציפורים

מרחיק יונים שעוסק בנושא של הרחקת יונים בכפר סבא חייב גם סולמות גבוהים שמסוגלים להגיע לאדני חלונות גבוהים. גם מנופים וציוד הרמה אחר נדרשים לטובת העבודות השונות. ביצוע של פריסת רשת שחוסמת מעוף יונים מחייבת התקנה בגובה. צריך להתקין את הרשת בצורה בטיחותית. גם הצבה של דוקרנים חייבת להיעשות כך שהם לא יעופו ברוח, ולא יפלו בעקבות גשם או ברד חזקים. נפילה של דוקרן מגובה רב יכולה לפגוע בצורה אנושה באנשים שעוברים או גרים בסביבה.צריך לתכנן טוב את כל נושא הרחקת היונים. ביצוע מושלם ייתן פיתרון מתאים לצמיתות. יונים תחפשנה מקומות קינון אחרים, ותעזובנה את האזור. כל אחד צריך לחפש מרחיק יונים טוב, בין היתר על סמך חוות דעת של אנשים שלהם הוא נתן שירות.

למעלה
ווצאפ