תפריט צור קשר טלפון

רשת למרפסת לחתולים וחיות מחמד

הגנה על חתולים וחיות מחמד בעזרת רשת למרפסת

תפקידה העיקרי של רשת להגנה מנפילות של בעלי חיים וחיות מחמד ביתיים הוא להגן על בעלי החיים שאנחנו מגדלים בבית באהבה ובמסירות גדולה. בנוסף, הרשתות מונעות חדירה של גורמים בלתי רצויים לביתנו (תלוי בצפיפות של הרשת) כמו יתושים וחרקים מעופפים אחרים. כשיש חיות מחמד בבית כמו חתולים, חשוב שיהיו בבית רשתות שיגנו עליהם, בעיקר מפני עצמם. למרות שחתולים אינם נוהגים לקפוץ מחלונות, הם עלולים להיבהל באופן פתאומי כשהם על החלון או לרדוף אחרי זבוב והנפילה עלולה להיות קשה וכואבת מאד.

רוצים אביזרים וציוד להגנה על חיות המחמד? מלאו את הטופס!

image

צרו קשר

אתם אף פעם לא יודעים כמה נשמות החתול שלכם כבר ניצל

האמרה שלחתול יש 7 נשמות והוא תמיד נופל על הרגליים אולי נכונה, אבל היות ולא ממש יוצא לנו לספור כמה פעמים החתול שלנו באמת נפל על רגליו, אין לסכן אותו וכדאי להתקין רשת להגנה מנפילות של בעלי חיים וחיות מחמד ביתיים לפני שהחתול ינצל את כל שבע הנשמות שלו. בנוסף, יש עוד חיות מחמד בבית שעלולות להיות בסכנה אם לא תתקינו בהקדם רשת שתגן עליהן. אפשר לרכוש רשתות להגנה של חיות מחמד בחנויות המשווקות מוצרים לבעלי חיים או להזמין אצל מפעל לייצור רשתות, רשתות שמיוצרות במיוחד למטרה זו. אבל כשמגיעים לרגע ההתקנה עדיף תמיד להעזר באיש מקצוע מיומן מה עוד שאנו במומחה להרחקת יונים, משתמשים במוצרים הטובים והאיכותיים ביותר בשוק לעניין זה.

הכלב רודף אחרי החתול ושניהם מגיעים לחלון של חדר השינה

האם כדאי להמשיך בתיאור מצב שבהחלט יכול לקרות אצלכם בדירה? אם אתם גרים בבית פרטי או בדירת קרקע המרדף יסתיים בכמה שריטות ונביחות. אבל אם אתם גרים בקומה גבוהה בבניין משותף, המרדף הזה ייגמר רע מאד, גם עבור הרודף וגם עבור הנרדף. למרות שבמקרים רבים אפשר להתקין סורגים במקום רשתות, הסורגים יהיו יעילים כנגד נפילה של כלבים או חיות מחמד שאינן יכולות לעבור דרך הסורגים. במקרה של חתולים הסורגים לא יוכלו למנוע מהם את הניסיון להשתחל ביניהם ובמקרה של נפילה, הסוף ידוע מראש.

מתי כדאי להתקין רשת למרפסת לחתולים?

הרבה אנשים אוהבים לגדל חתולים בבית. בעיני רבים חתולים הינם חיות מחמד שכיף להחזיק אותם והילדים מאד אוהבים לשחק איתם וללטף אותם. אבל יש הבדל בין לגדל חתול ולטפח אותו מתוך בחירה, לבין מצב שחתולי רחוב מצליחים לחדור לתחומי הבית ללא הזמנה. המטרה של התקנת רשת להגנה על חתולים לחלונות מרפסות היא למנוע את חדירתם של חתולים שאינם משתייכים למשק הבית אך בעיקר כדי למנוע נפילה של החתולים שחיים  בבית מנפילה מצערת מתוך הדירה דרך החלונות או המרפסות.

רשתות להגנה על חתולים המקנות לחתולים הגנה מנפילות

האמונה שלחתולים יש 7 נשמות ולא צריך לדאוג להם כי הם תמיד מצליחים להתחמק מאסונות, היא עתיקה ואולי נכונה בחלק מהמקרים. היות ואנחנו לא יודעים כמה פעמים החתולים שלנו היו בסכנה במהלך חייהם, כדאי להעניק להם הגנה מנפילות באמצעים יעילים ובטוחים. רשת להגנה על חתולים לחלונות מרפסות שומרת גם עלינו מפני חדירה של חתולים מהרחוב, אך גם שומרת על החתולים שלנו מפני נפילה מחלון גבוה או מהמרפסת.

כיצד רשתות להגנה על חתולים מגנות באופן מעשי על חיות המחמד שלכם

חתולים הינם בעלי חיים גמישים וזריזים. הם יכולים להיכנס ולצאת ממקומות שיד אדם לא יכולה להתקרב אליהם. כשהם חיים בדירה או בבית שלכם, חשוב לכם לשמור עליהם מפני עצמם. במיוחד כשאתם גרים בקומה גבוהה בבניין רב קומות. בשנים האחרונות נמצא פתרון יעיל למניעת נפילות חתולים מחלונות גבוהים וממרפסות. רשתות להגנה על חתולים היא הגנה בטוחה ויעילה כשרוצים למנוע נפילות של חתולים.

אילו סוגים של רשתות להגנה על חתולים יש היום בשוק

יש היום שני סוגים של רשתות להגנה על חתולים גמישות ויעילות. רשת אחת היא רשת חבל "עופי יונה" למניעת נפילות של חתולים. הרשת השנייה, גם היא מכונה "עופי יונה" הינה רשת שקופה שגם היא נחשבת לרשת יעילה. הרעיון העומד מאחורי התקנת רשת להגנת חתולים לחלונות מרפסות היא למנוע פגיעה בחתולים בעת נפילה מחלון  או ממרפסת הממוקמים בקומה גבוהה.

 

למעלה
ווצאפ