תפריט יצירת קשר טלפון

תיקון והחלפת מרזבים לחורף

אותם צינורות מתכת אשר יורדים מהגג לאורך הקיר ונושקים לאדמה, אלו אותם מרזבים שבחורף עושים את עבודתם נאמנה, ועוזרים ביעילות יתרה לגשם שהצטבר על הגג לרדת מטה באופן מבוקר ומסודר, מבלי להישפך מכל עבר באופן אקראי. על מנת ליהנות כהלכה מהמרזבים, יש לוודא שהם אכן נקיים ושהם אינם נסתמו, ולו בשל איסוף של עלים, קנים של ציפורים, או לשלשת יונים.

יתרונות מרזב תקין
כאשר המרזב תקין, הרי שניתן ליהנות מניתוב מים מושכל, כך שנמנעים מתופעות לא נעימות כגון התנפחות הקירות. בנוסף המים מנותבים למקום הנכון מבלי להציף את הקרקע באופן אקראי, המים לא ניתזים על הבוץ ובכך משפריצים על הבית הנקי ולבסוף נציין שבעזרת ניתוב נכון של המים נמנעים רעשי רקע מציקים של מים זורמים על הגג. 

ייעוץ מושכל
כיום ניתן למצוא מרזבים ממגוון חומרים, כאשר אחד החומרים היותר מומלצים הנו אלומיניום מגולוון, וזאת כיוון שהוא עמיד בפני חומציות ולשלשת, הוא אינו מחליד והוא שומר על צבעו לאורך השנים. בכול אופן כאשר פונים אל  נותן שירות בתחום תיקון והחלפת מרזבים לחורף, מומלץ לנצל את ההזדמנות על מנת להתייעץ עמו בתחום, ועל מנת לקבל ממנו מגוון טיפים חשובים, הן עבור התקנה והן עבור תחזוקה נכונה. 

חלודה
לא רק לכלוך ועלים עשויים לסתום את המרזב, אלא יש פרמטרים נוספים אשר גם הם עשויים לפגום באיכות, וכך נכון הדבר גם כאשר מדובר בחלודה. יש להבין שחלודה במרזב עשויה רק להתעצם, כך שאיכות יעילות המרזב עלולה להיפגם. מכאן שאם מדובר בשכבה עדינה של חלודה, הרי שיש לשייפה בעזרת נייר שיוף, אך אם מדובר בכמות יותר גדולה, הרי שאז יש להחליף את אותו מקטע, וזאת על מנת למנוע חורים לא רצויים.

בעיה בחיבורים
לצד לכלוך וחלודה, ישנה עוד בעיה אשר עשויה להעיב על איכות המרזב, כאשר פה מדובר על חיבורים פתוחים או רופפים. מה עושים עם מקרה שכזה? סותמים כמובן, כאשר יש להכיר חומרי איטום מתאימים ולהבין כיצד הכי נכון לעשות בהם שימוש. 

עלויות
כאשר מדובר על תיקון והחלפת מרזבים לחורף, יש להבין שקשה מראש לתת מחיר אחיד, וזאת כי לא פעם אנשי מקצוע איכותיים מתמחרים את עבודתם בהתאם לאורך המרזב ובהתאם לרמת הקושי אשר נובעת מאופי העיקולים והזויות, גובה המרזב, אופי פריסת המרזב ומצב המרזב, גג שטוח או גג רעפים ואף גובה הבניין. כך למשל מרזב רקוב, יצריך הוצאה יותר יקרה. מה ניתן לעשות על מנת למזער את ההוצאות? ובכן ניתן להקפיד על תחזוקה שוטפת, כאשר תמיד מומלץ לערוך בטרם חודשי החורף הגשומים בדיקה, וזאת כי אם כבר יש לתקן, אז לפחות מומלץ לעשות זאת כל עוד התנאים נוחים, בטרם יש עומס ובטרם הנזק במרזב מוביל להרס בבניין. 

החלפת מרזב בחולון עקב נזילה חמורה עם הגשמים העזים

צרו קשר

תיקון והחלפת מרזבים לחורף

השאירו פרטים

מחפש את אוטם הגגות הטוב ביותר?