תפריט צור קשר טלפון

הרחקת יונים בדרום

הרחקת יונים וגירוש ציפורים בדרום הארץ

יונה היא אולי סמל לשלום אבל לא סמל לבריאות.. היונים נושאות טפילים מרעישות וגורמות להרבה מטרד תברואתי. הן נמצאות במספרים אדירים במקומות בהם יש הרבה אנשים, יש איזה שהוא חיבור בין היונה לבני האדם אולי בגלל הנגישות של המזון הנמצא בשפע תמיד ברבת מקומות מגורים. יונים אוהבות חום, לכן הרחקת יונים בדרום שהוא מקום חם, נדרשת ביותר. בישראל, דוגלים בשיטה היותר הומאנית להרחקת יונים, לא הורגים אותן ולא פוגעים בהן גופנית. הרחקת יונים, פירושה להרחיק את היונים מלהתקרב למקומות המגורים בהם הם מהווים מטרד ומחלות. האמצעים עבור הרחקת היונים הם מגוונים כמו למשל רשתות שנפרשות מעל הגגות ומעל מסתורי הכביסה, דוקרנים שמונעים מהיונים לקנן באזורים מסוימים בהם הושמו הדוקרנים ואפילו מכשירי אולטרה סוניים המשמיעים צלילים גבוהים שאוזן אדם אינה יכולה לשמוע את הרעשים הללו אלא רק היונים.

ידע מקצועי ורישיון מיוחד נדרשים עבור הרחקת יונים

מרחיק יונים מקצועי יוכל לפתור לכם את הבעיה בקלות, רישיונות מיוחדים לעבודה בגובה והיתרים מתאימים לביצוע הרחקת יונים בדרום ובכל אזור אחר, אלה נדרשים עבור טיפוס על גגות על מנת לשים את הציוד הנדרש עבור הרחקת יונים. הדוקרנים יהיו בגובה של בין 5 ס"מ לבין 15 ס"מ,  הם יתאימו רק בחלק מהמקומות כמו למשל מסתור הכביסה, מרפסות שירות או פירים של בניינים. היונים מהווים מטרד קשה עבור בני האדם כמו למשל גירוד בלתי פוסק ועקצוץ בעור שיכול לגרום לפריחה ולזיהומי העור. החשוב זה לא רק הדברה, אלא הרחקת היונים בכל דרך אפשרית כך שלא יחזרו כלל למקום. רשתות מיוחדות העשויות מחבלים בעלי סבים חזקים שעמידים בפני נזקי טבע. כדאי כי תבקשו בתום הרחקת היונים תעודת אחריות.

ההבדל בין הרחקת יונים בדרום לכל מקום אחר בארץ

באזור דרום הארץ, יש קיץ רוב ימות השנה, באילת למשל ישנה בעיית יונים נפוצה. אין  כמעט מרחיקי יונים בעיר אילת ולכן יש להזמין מרחיק יונים מאזור המרכז דבר שמייקר את עלות הרחקת יונים בדרום. בדרום משתמשים רק ברשת יונים מקצועית כי היא מוגנת מקרני האולטרה סגוליות. מי שמעוניין דווקא בדוקרנים, יש להשתמש בדוקרנים מסוג נירוסטה, כך הבלאי מנזקי מזג האוויר החם נמוך.

הרחקת יונים בבאר שבע הרחקת יונים בבאר שבע הרחקת יונים באשקלון הרחקת יונים באשקלון הרחקת יונים באשדוד הרחקת יונים באשדוד התקנת רשת חבל מוגנת שמש עם כבל נירוסטה להרחקת יונים - בניין 23 קומות באשדוד התקנת רשת חבל מוגנת שמש עם כבל נירוסטה להרחקת יונים - בניין 23 קומות באשדוד
למעלה
ווצאפ